Home » » עשרת הדברים מאת תנועת הדרור של העם העברי

עשרת הדברים מאת תנועת הדרור של העם העברי

http://mouvement-hebreu.com/le-decalogue-du-mouvement-hebreu-de-liberation/


  1. אָנֹכִי תנועת הדרור של העם העברי, אשר הוֹצֵאתִיךָ מֵאֶרֶצות הגולה מִבֵּית עֲבָדִים.


  1. לֹא-יִהְיו לְךָ אידיאולוגיות אֲחֵרות עַל-פָּנָי.


  1. לֹא-תַעֲשֶׂה לְךָ מולדת אחרת, ולא אזרחות אחרת, ולא אזרחות כפולה, ולא שפה כפולה, אלא שפתך העברית בלבד. לֹא-תִשְׁתַּחֲוֶה לכוח, לקולוניאליזם, לאימפריאליזם, למונותאיזם, או לכל אידיאולוגיה פושעת ומרושעת. כִּי אָנֹכִי תנועת הדרור של העם העברי, תנועה קנאית אשר תעניש את הבוגדים והמשת"פים עם האויב הפן-ערביסט פלשתינאצי אסלאמי אשר כבש את ארצנו וניסה להשמידנו.
  2. זָכוֹר אֶת-יוֹם הַעבודה לְקַדְּשׁו. כל חייך תעבוד לגאול את ארצך, את אדמתך, במרץ ובהתמדה וְעָשִׂיתָ כָּל-מְלַאכְתֶּךָ מבלי לנצל את הזולת, למען תהנה מעמל כפיך.


  1. כַּבֵּד אֶת-אָבִיךָ וְאֶת-אִמֶּךָ, את הטבע, את הבהמה, הצומח והדומם, ואת כל נוף ארצך לְמַעַן, יַאֲרִכוּן יָמֶיךָ עַל הָאֲדָמָה אֲשֶׁר שייכת לכל בני העם העברי.


  1. לֹא תִרְצָח אלא תהרוג את מי שרוצה לרצוח אותך.


  1. לֹא תִנְאָף, ולא תאפשר פוליגמיה ופדופיליה בארצך


  1. לֹא תִגְנֹבולא תאפשר שיגנבו אותך. תרדוף צדק ושוויון הזדמנויות. ולא תאפשר כי בארצך יהיה עוני מחפיר ומבזה, ועושר מופלג ומגעיל.


  1. לֹא-תַעֲנֶה בְרֵעֲךָ עֵד שָׁקֶר, גם כדי להציל את עורך.


  1. לֹא תַחְמֹד בֵּית רֵעֶךָלֹא-תַחְמֹד אֵשֶׁת רֵעֶךָ, וְכֹל אֲשֶׁר לְרֵעֶךָ. ולא תתאווה לרמוס את זכויות ונכסי רעך בדרכים זדוניות, כגון פנייה לבתי המשפט השמאלניים הרקובים או לבתי הדין הרבניים המושחתים.

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

Rechercher dans ce blog

Le + lu cette semaine

Rubriques

Fourni par Blogger.